marți, 27 aprilie 2010

A freakin' fucking day...

Azi a fost o zi total oribila. Nu va pot descrie senzati, dar probabil stiti si voi cum e. Totul a mers pe dos, mi'am adus aminte de toate tampeniile ce mi se petrec si mi s'au petrecut si asta doar din cauza unui singur lucru. Pana acum mi'a placut sa lupt pentru viata, pentru cei care inseamna ceva pentru mine, dar m'am saturat sa ma straduiesc sa iasa totul bine si totusi acel "tot" sa iasa prost, din ce in ce mai prost. Si cea mai rea parte din toata chestia asta e ca tot eu sunt vinovat de toate. Dupa ce imi schimbasem din nou parerea despre destin si despre viata, revin la initial. Viata e facuta sa fie asa, tot ce facem ne e scris si oricat am incerca sa schimbam asta, tot acolo se va ajunge. Asa ca voi lasa totul sa decurga de la sine ~ nu ma voi mai implica, nu voi mai lupta pentru nimic. Sunt total hotarat sa las totul sa treaca si eu sa trec peste (din nou) acest "tot" cu o totala indiferenta. Voi profita la maxim de fiecare clipa, de fiecare oportunitate. Vorba tatei " Bea tot ce prinzi si fute'le pe toate".  Poate ati auzit de serialul "Dexter" ~ personajul principal (desigur Dexter) era un personaj fara niciun sentiment. Era rece fata de toata lumea desi nu arata asta. Era in stare sa'si omoare si propria sora fara macar sa clipeasca ~ probabil nu voi ajunge pana acolo, dar cam asta e ideea. Nu voi mai pune suflet in nimic din ceea ce faca, decat daca nu sunt foarte sigur ca e o investitie total sigura, din care desigur imi voi putea primi rasplata.

    Si din alta in alta , iata ca iubirea e total mult mult prea supra evaluata pentru o varsta adolescentina. Nu se merita sa iubesti, tot ce primesti inapoi e suferinta la  24 de carate, in stare pura. Si credeti'ma ce spun, am destula experienta. La 16 ani toata lumea crede ca iubeste si ca este iubit si totusi nu e asa. Rare cazurile in care relatiile dureaza si inseamna pentru membrii cuplului cu adevarat ceva. Desi nu e bine, imi place sa pot da peste nas persoanelor care se bat cu pumnul in piept ca iubesc si de fapt arata altceva.

  Si din alta in alta, tutun,alcool, droguri ~ intr'un cuvant vicii. De ce lumea acuza viciile si totusi fiecare dintre noi este dependent de ceva anume. De ce lumea (in special adultii) condamna faptul ca fumez(eu ca adolescent) si totusi si ei o fac ~ si o fac chiar in timp ce afirma asta. Si de ce cand spui vicii toti se gandesc la alcool, tutun etc. ~ viciu poate fi orice, chiar daca il  consideri hobby. Stransul excesiv al timbrelor, servetelelor, poate fii viciu. Faptul ca un baiat nu poate fara femei, abstinenta il "doare", poate fi considerat viciu. Fara sa vedem ne legam cu putere de mici chestii si le dam o importanta nemeritata.

   Incep sa urasc viata, totul merge din ce in ce mai rau... Oare cum o fi sa fii Emo :-?... Cred ca voi afla !

1 comm'uri:

mata spunea...

faptul ca treci prin momente proaste, o perioada lunga de timp, asta nu inseamna ca esti emo, sau ca o sa devii. cu timpul toate trec.o sa fie bne>:D<:)

Trimiteți un comentariu