luni, 31 ianuarie 2011

Un nou inceput.

As vrea sa pot sa dau timpu'napoi
Sa vad ochii tai, ce'acum sunt reci si goi
Sclipind in lacrimi ce curg de fericire
Caci au uitat de'acum acel cuvant, iubire... © By Cretzu'


Versuri, random, fara vreo legatura cu subiectul despre care am de gand sa scriu. Am trecut peste o perioada mai grea, o perioada a carei durata, cel putin pentru mine e impresionanta, 11 luni. 11 luni in care eu, desi total diferit, am fost schimbat in scopuri urate, manipulat si jucat pe degete de persoana in care credeam, pe care o iubeam. E un nou inceput, am luat'o de la capat, cu fruntea sus, capul plin de idei, viata plina de energie. Si noul start, incepe aici si acum. Amin !

2 comm'uri:

Anonim spunea...

ce-ti mai place sa joci teatru pasarica :))
asta esti, o pasarica...vai de tine :))=))stai sa vezi tu ce o sa mai suferi cu caracterul asta varza pe care il ai..pt k nu ai stiut sa apreciezi ce ai avut ;)

Cretzuv8 spunea...

Mda, inteligenta ta, total inferioara chiar si unei primate te'a adus aici, pe blogul meu si te'a facut sa lasi astfel de comentarii nu ? Nu sufar absolut deloc sa stii, pentru ca am pretuit ce'am avut , din pacate, am avut un "deseu" langa mine, o persoana care si'a batut joc de fiecare incercare a mea de rezolvare a problemelor, o persoana care a incercat sa ma inchida intr'o cusca, de unde sa nu mai pot iesi vreodata pentru propriul ei orgoliu.

Trimiteți un comentariu